Mimpi dan Impian

Mimpi itu adalah macam kes di kejar T-Rex, atau jatuh dalam gaung yang maha dalam dengan menjerit sekuat hati tapi suara tak keluar. Mimpi adalah mainan tidur yang menakutkan tapi kadang kadang sangatlah pleasant juga.

Impian adalah mimpi yang mungkin boleh di jadikan kenyataan (saya kata mungkin kerana saya was was hehehe) Maka saya ada satu impian. Impian yang kalau saya jadikannya nyata tapi sendirian adalah sedikit menakutkan. Kalau berdua,bertiga (llebih dari satu orang) lebih meyakinkan dan menyenangkan.

Tapi bila saya fikir lebih dalam dan lebih jauh (al maklumlah perempuan memang sedikit over-analysing sifatnya), masih banyak yang tak lengkap dan separa siap. Kalau ditinggalkan mungkin sedikit half-baked.Saya tahu yang saya ini sedikit mudah di’lalang’kan. Bukan secara membabi buta tapi kerana saya sudah agak condong mengambil keputusan. Cuma perlu dijentik tak perlu diheret.

Walaupun begitu,masih ada beberapa perkara yang perlu saya dan kami proses dan catitkan di dalam buku perancangan.Saya mahukan sebab yang jelas untuk hijrah ini. Saya mahukan hijrah itu tidak membuatkan saya berpaling dan menyesali jejak denai yang saya buka dengan parang tajam dan calar balar dimuka.

Master plan masih belum siap! Tapi insya allah dengan kurdat yang ada kami usaha sampai lengkap!

Leave a Reply

